T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
NİĞDE / BOR - Mehmet Rasim Dede İlkokulu

TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU İLANI

T.C. 

BOR KAYMAKAMLIĞI

MEHMET RASİM DEDE İLKOKULU 

ÖĞRENCİ SERVİS ARAÇLARININ TESPİTİ İŞİ 

DUYURUSUDUR

 

1-İşin Niteliği ve Yeri: 2023-2024 Eğitim ve Öğretim yılı boyunca (Memnuniyet ilkesi doğrultusunda) Bor Mehmet Rasim Dede İlkokulu öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak Taşımacıyı Tespit Komisyonu ve Taşımacı tarafından belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde tekrar adreslerine götürülmek suretiyle taşımacılığının 15/01/2018 tarih ve 1063663 sayılı  MEB Okul Servis Araçlarının çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar kapsamında yapılmasıdır.

2-Şartname ve eklerinin nereden ve hangi şartlarda alınacağı: Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri Okul Müdürlüğümüzden 01.09.2023–15.09.2022 tarihleri arasında mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından alınabilecektir.

3-Servis Aracı Tespiti İşinin Yapılma Yeri, Tarihi ve Saati: Okulumuz öğrencileri için Okul Servis Araçlarının Belirlenmesinin Tespiti İşi 18/09/2023 günü saat 15.00'te okulumuz Müdür odasında yapılacaktır.

4-Okul Servis Araçları Taşıma İşine Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler:

Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b) Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işinin yıl içinde alınmış ticaret ve/ veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c) Tüzel kişi olması halinde mevzuat gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

d) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

e) Taşımayı yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

f) Tehdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

g) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

5-Teklif/talep mektubu: Talep sahibi veya adına noter onaylı vekaletname bulunan vekili tarafından verilebilir

 

6-Evrakların Komisyona Teslimi:

a) 18/09/2023 Pazartesi günü saat 13.00'e kadar servis taşıma işi için istenen evrakları komisyona veya başkanına tutanakla teslim eder.

b) Taşımacıya tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

İlgilenen özel ve tüzel kişilere ilanen duyurulur.

7-Okul Servis Aracı Olarak Çalıştırılacakların Tespiti:

Komisyon isteklerin belgelerini inceleyerek eksik belge nedeniyle değerlendirmeye alınmayacakları tespit eder. Bu işlemler istekliler önünde bir tutanakla tespit edilir. Tutanaktan sonra okul servisi taşıma işine katılamayacak olanlar salondan çıkartılır. Komisyon karar verirken isteklilerin araç yaşı, özmal durumları, okulun bulunduğu il ilçe sınırları içerisinde gerçek kişilerde ikametgâhının, tüzel kişilerde ise şubesi ve/veya merkezinin bulunması, aynı okulda daha önce servis taşıma işi yapıp yapmadığı ve servis taşıma işine başladığı tarih dikkate alınacaktır.

Şartnamedeki tüm maddeler istekli tarafından okunup kabul edildi şeklinde el yazısı ile yazılarak imzalanacaktır aksi taktirde değerlendirmeye alınmayacaktır.

Belirtilen yaptığı değerlendirme sonucunda uygun bulduğu istekliye okul servisi taşıma işini yaptırmaya karar verilir.

Bor Mehmet Rasim Dede İlkokulu Müdürlüğü Taşımacıyı Tespit Komisyonu

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 16.08.2023 - Güncelleme: 17.08.2023 10:07 - Görüntülenme: 71
  Beğen | 1  kişi beğendi